تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

 پورمختار: سازمان انرژی اتمی باید در رساندن صنعت هسته‌ای برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو تسریع کند

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه باید در رساندن صنعت هسته‌ای برای رساندن به ۱۹۰ هزار سو  و اخذ تضامین پنج‌گانه تسریع کند.

کد خبر: ۳۱۱۰
۱۳:۵۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد علی پورمختار در تذکری شفاهی به سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه در پایان جلسه علنی امروز ضمن تشکر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی  روز قدس و تبریک پیشاپیش عید فطر بیان کرد: این دو باید در اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای آماده سازی صنعت هسته ای برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو و اخذ تضامین پنج‌گانه‌ای که ابلاغ فرمودند تسریع کنند. 

وی در ادامه در رابطه با FATF‌ بیان کرد:  بنده این سند را استعماری می دانم. این گونه اسناد بین المللی  وسیله و ابزاری در دست دولت‌های زورگو شده است که با استفاده از این وسایل کشورهای ضعیف‌تر را تحت سلطه بگیرد. در بررسی این سند باید به این مسئله توجه ویژه ای شود. همه ما باید جایگاه و شان  مجلس را حفظ کنیم. تعامل با دو قوه دیگر طبق فرمایش مقام معظم رهبری دلیلی برای دست کشیدن مجلس از وظایف ذاتی و نظارتی نیست لذا این امر باید مورد توجه ریاست مجلس  و هیات رییسه قرار گیرد.

وی افزود: آنچه که در رابطه با وزارت خارجه باید تذکر داده شود این است که به رغم قول آقای  وزیر مقرر بود که معاونت اقتصادی بین المللی را راه‌اندازی کند و سفارتخانه‌ها فعال شوند اما با گذشت قریب به یک سال اتفاقی نیفتاده است و همچنان ما شاهد این ضعف هستیم.

وی در پایان در تذکری به سازمان اوقاف و وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی بیان کرد: باید این دو بخش از اجحافی که به مردم  می‌شود جلوگیری کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی